ZNAČKOVÝ“ VÍKEND NA VYSOČINĚ!

Aplikovaný víkendový workshop uplatňující všeobecně platné principy staré, jako podnikání samo na konkrétních příkladech účastníků kurzu. Připravujete zásadní změnu v nabídce, chcete nastartovat již běžící podnikání nebo zcela začínáte? Nemáte ve svém okolí lidi, kteří berou budování značky vážně? Pak můžete vnímat toto setkání s kolegy z různých oblastí za inspirativní zastavení na vaší cestě k úspěchu. Budujte svoji dobrou pověst a značku s marketingovým expertem Jaroslavem Fabiánem (marketingový ředitel společnosti ESET software) a lektorkou komunikace Monikou Nevolovou.

Z OBSAHU

– Boření marketingových mýtů – co se jen tak říká a co funguje
– Techniky k rozpoznání silných stránek (osobnosti, produktu, firmy)
– K čemu je značka? – pilíře, typologie, komunikace, značková mapa, jedinečnost a přínosy
– Na co se zaměřit a co přestat dělat zcela? Umění říkat NE ve správný čas.
– Případové studie účastníků kurzu pod drobnohledem
– Moderovaná diskuse účastníků pod vedením marketingového experta a tvůrkyní příběhů

HLAVNÍ CÍLE
Setkání s lidmi nad společným tématem tvorby značky.
Získat AHA momenty na příkladech z různých oblastí podnikání.
Objevení synergického efektu různorodých činností pro budování vlastní značky.
Individuální diskuze s účastníky kurzu nad jejich nápady a záměry

Nečekejte teoretické přednášky o marketingu, spíše se nalaďte na objevování sebe sama, svého potenciálu, skrytých možností prostřednictvím diskuze s profesionály na poli marketingu a zkušenou lektorkou improvizace a storytellingu v malebném prostředí, které samo o sobě inspiruje.

Pro koho to je?
– Podnikatelé, kteří se soustředí intenzivně na svou práci, ale na budování značky pořád nějak nemají čas.
– Živnostníci, kteří vnímají, že jsou značkou, ale nevědí, jak to rozvinout a dát o sobě vědět.
– Korporátní pracovníci, kteří chtějí posílit a podporovat brand, v němž žijí a pracují.
– Lidé z marketingu, kteří se chtějí nechat inspirovat.
– Všichni jednotlivci, kdo si chtějí ujasnit, jak budovat svoji pověst, být prospěšný a umět se prezentovat tak, aby se dostavil úspěch.

Copy of Facebook Event Cover – Untitled Design-2

KDY: 27 – 29.4.
(příjezdy v pátek večer, program sobota od 9:00 do neděle 15:00)
KDE: Květnov 53, Vysočina. www.kvetnov.cz
(Ubytovaní v čtyřlůžkových pokojích, veškeré vybavení a komfort)
Maximální počet: 12 účastníků

Vaše investice:
5500,- plus DPH

Co je v ceně:
* 16 hodin intenzivního workshopu, tréninku
* plná penze – dobra, zdravá strava
* prostory a ubytování účastníků od pátku večer do neděle odpoledne
* dva lektoři
Co není v ceně: doprava účastníků na místo

Přihláškový formulář naleznete ZDE.

Chybí vám ještě nějaké informace? Pište na monika@umenivpraci.cz

O lektorech:

JAROSLAV FABIÁN

Jaroslav Fabián, marketingový ředitel ESET Česká republika

Jaroslav je otec dvou rozverných dětí, milovník vína, zodpovědný požitkář a kavárenský povaleč, který posledních 23 let buduje profesní kariéru na poli marketingu technologických firem. Mezi klíčové úspěchy bezesporu řadí vybudování značky ESET v ČR na pozici jedničky na trhu antivirových řešení, je autorem prvního partnerského programu a portálu ESET celosvětově, motorem využití netradičních projektů pro podporu značky. V roce 2015 byl finalistou soutěže CORK – Czech Marketing Awards. Rovněž je certifikovaným Brain-based koučem využívajícím vlastní přirozené kombinace empatie a orientace na výsledek pro rozvoj členů svého týmu i vybraných přátel z řad externích klientů.
„Marketing je pro mne především příležitost k využívání kreativity a zdravého rozumu (žádná věda) za účelem dosažení dlouhodobého cíle.“

MONIKA NEVOLOVÁ

mon2

Monika Nevolová, původně vzděláním psycholožka se díky kreativnímu zaměření realizovala několik let v tištěných médiích a poté v TV médiích na pozicích dramaturga, kreativního producenta a content development managera (ČT, TV NOVA), později působila jako creative director vzdělávací společnosti pro manažerské a koučovací programy. Monika je certifikovaným exekutivním a životním koučem, trenérem komunikace a improvizačních dovedností a storytellingu. Její celoživotní snahou je objevování potenciálu a podporování pocitu tvůrce v každém z nás. Ve své společnosi Umění v práci – www.umenivpraci.cz realizuje firemní workshopy, tréninky a eventy založené na praxi, interaktivitě a efektivní kombinaci nástrojů byznysu a umění.

Její workshopy jsou tím pádem vždy interaktivní, zábavné a zapamatovatelné. Monika je spoluautorkou knihy Buďte mistry improvizace, a autorkou dalších knih Bez výmluv!, Dotýkání dovoleno, Přeji ti krásné Vánoce a právě dokončila knihu na téma Storytelling.
„Buďte sami sebou. Všichni ostatní jsou už obsazeni.“

A že na svou značku kašlete? Nemít značku není možné. Můžete si být totiž jistí, že když vy sami zrovna nevytváříte svůj brand, ostatní to dávno dělají za vás. Značka je totiž vaše pověst!