Každý dobrý obchodník je dobrý vypravěč.

Z obsahu:
Mozek a příběh. Proč příběh patří do obchodu?
Rozdíl mezi informovat, angažovat a inspirovat
Techniky storytellingu pro rozhovory i sebeprezentaci
Hrdina vašeho příběhu je…váš zákazník!
Obchodní rozhovory s dobrým koncem
Jak deaktivovat stereotypně negativní emoční reakci na prodej
Jak čelit náhlým změnám a pohotově na ně reagovat

Lidé mají rádi příběhy od pradávna. Lidský mozek si totiž snadněji pamatuje a dokáže uchovat sdělení, když je zabaleno v příběhu. Pomocí příběhu můžete přesvědčovat druhé, získat si pozornost, zaujmout, ovlivňovat atmosféru ve firmě nebo pobavit druhé, ale take prodat – myšlenku nebo produkt. Vyprávění příběhů ukazuje respekt k posluchači. Příběhy totiž dávají posluchači svobodu, aby si došel k vlastním závěrům. Vy vyprávíte příběh, kterému věříte, a skvěle tak vysvětlíte lidem, co by se mohlo stát, aniž byste jim direktivně řekli: “Udělejte to nebo kupte si to”! Má-li totiž kdokoliv změnit názor, potřebuje vlastní nápad! Díky storytellingu pak může být snáze naplněno heslo: “Neprodávejte, ale mluvte tak, aby ostatní sami nakupovali!”

Kurz najdete popsaný v katalogu KATALOG_UMĚNÍ_V_PRÁCI_